feirik Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Har en del deler til BMW e30 325, 1989 mod. jeg har:motor, gir, drivverk,lykter, dører,panser bagasjelokk+++ Kan også selge delebil om ønskelig. ring 45473147 eller send mail til feirik@start.no for spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg trenger noen deler, men jeg kjøper ikke noe av deg før jeg får den girkula jeg har betalt for! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Har du bryter til grøftelys fremme? :D Og vindusviskerrele? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg kunne trenge instrumentclusteret + speedometersensoren som sitter på diffen bak. Hvor langt har bilen din gått (eller mer interessant i denne sammenheng: hva står på telleverket?) Trenger også ny bakfanger, men er egentlig ute etter den fra før faceliften. Hvor i landet holder du til? Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Beamer Screamer Jeg kunne trenge instrumentclusteret + speedometersensoren som sitter på diffen bak. Hvor langt har bilen din gått (eller mer interessant i denne sammenheng: hva står på telleverket?) Trenger også ny bakfanger, men er egentlig ute etter den fra før faceliften. Hvor i landet holder du til? Har dessverre ingen av disse delene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Jonte Jeg trenger noen deler, men jeg kjøper ikke noe av deg før jeg får den girkula jeg har betalt for! Som sagt så er girkula sendt og posten skulle se hva de kunne gjøre hvis ikke skulle de erstatte girkula Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by feirik Som sagt så er girkula sendt og posten skulle se hva de kunne gjøre hvis ikke skulle de erstatte girkula Nå har jeg ventet 3 mnd'er på denne girkula som skal ha en verdi av 600kr. Hvor blir den av? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Hei, har du et svart panser da mon tro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 I hvilken stand er motoren (km.-stand, oljeforbruk, gått varm noen gang, etc.). Hvor mye skal du ha for motor + girkasse? Er det diff.-sperre? Hvor mye skal du evt. ha for den? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jeg er intersert i radiator vifta og evt. div følere. Hvor mye skal du ha for d? PS: er den drevet av reim-drift eller elektrisk? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 HVOR blir det av den forbanna girkula som har en verdi av 500kr? Jeg har betalt for den, og skal ha den eller tilsvarende.. Få ræva i gir! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Har du komplett grill på delebilen du vil selge? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg