-torg- Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Har byttet vindusheis og motor på høyre framside (passasjersiden.) Etter dette bynte my elektrisk og fuske i bilen. Rutene bak går opp og ned med små hakk om gangen når jeg kjører dem(elektrisk), coupelyset blinker når en dør står åpen istedetfor og lyse vanlig, bryterpanelet mitt på førersiden blinker, klokken viser feil tid (det hjelper ikke stille den, da viser den noe helt annet neste dag) , og sentrallåsen min fusker litt Prata med noen som trodde jeg måtte bytte styreenheten for vinduer/sentrallås, hvor sitter denne i bilen ? Kan det være att den har tatt kvelden og må byttes? Om noen har noen forslag på hva jeg kan gjøre mottas det med takk. Prata med lokalt Audi/VW verksted, de ville ha den inn og feilsøke bilen, tenkte jeg skulle prøve litt selv før jeg punger ut til dem. Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Tror dere det kan fungere og koble til en vag-com og prøve og programmere control modulen ? trenger hjelp asap Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Høres ut som feil på komfort-modulen. Ligger (idiotisk plassert) under teppet ved/under førersetet Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Mente den lå plassert under teppet i baksetet jeg ? Hvilken feil kan det være snakk om tror du? Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hvilken feil... det er vel vannlekasje som har herpa comfortstyreenheten. Den ligger under teppet forran førersete og koster rundt 3500kr ny hos møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 tviler på att det er vannlekasje siden ALT dette skjedde etter att jeg satte inn feil vindusheis motor... Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Er det mye arbeid for møller og bytte komfort-modulen forresten ? par timer eller en dag? Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Du kan fint bytte den selv så sparer du noen tusenlapper. Du må kode nøklene etter at du har bytta, men det kan du og gjøre ganske enkelt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Får prøve og ta en titt på comfort-modulen en dag, se hvordan det ser ut der. Regner med jeg kan skaffe en ny en fra ett høggeri, om det er samme årsmodell og motor så trengs det sikkert ingen programmering ? Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg