Skorp Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Vurderer å selge passaten min. Har bare hatt denne i noen få mnd, planen var å bruke den i vinter for så å skaffe skilt på Audien min til våren. Er chip og ladehjul på denne, så den er ganske sprek. Følger med simmerring til veiv og ny registerreim. Brock hjulene følger også med. Gode vinterdekk. Negativt: Noe sliten i lakk Clutch henger i bånn om du holder inne i 15-25sek( tipper det er master sylinder som tuller, noe som passer fra alle passat samme årgang + corrado) Simmering i veiv leker litt (følger med ny) Brock hjulene leker litt luft og dekkene har lite liv igjen (fylles på hver 3dag) Forige eigers tråd på VW-Audi forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217914 Kan også vurdere bytte. Bare å spørre om du har noe du vil bytte bort. Jeg vil ha 15 000kr for bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Hvor står denna i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Denne står i ålesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Bilen er solgt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg