acoupe Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 hei ! Jeg har tenkt til å få skiftet pære på noen av målerne mine. (som vist på bildet) Litt dårlig bilde, men jeg regner med at dere skjønner hvor jeg mener. Men hvordan skal jeg gjøre det ? Er dette noe jeg kan gjøre selv ? (har ekstremt lite peiling på bil) Eller er dette noe jeg burde få fagfolk til å gjøre ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 lurer på det samme selv. har løsna på deksla på hver side nede der og skruen ved brekket, men kommer f*** men ikke til målerne. virker heller ikke som man skal vippe dem ut forfra heller. håper noen her har fått det til og kan hjelpe oss :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Heisan... Skiftet pærer på min gamle audi coup og jeg synes å huske at du må ut med deksle over girkassa å så må du fortsette å plokke derfra. Er egentli ganske mye pæs for disse pærene. Men jeg husker svært dårli egentli, så jeg kan også ta helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 åssen fikk du av det dekslet da? det er et klips på hver side foran ved bena der, og en skrue ved brekket. da er selve dekslet løst, men åssen får man det helt vekk ? o_0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hvor mye vil det koste meg sånn ca å få fagfolk til å gjøre det da ? Har så lite peil på detta så jeg er redd for jeg kan gjøre en fatal feil. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Den dårlige hukommelsen min lurer på om jeg måtte ut me midtkonsollen helt til baksetet. Husker det dessverre svært dårli men kan erindre noe om det. Uansett er det bare å begynne å skru ut d skruene man finner og klips osv og se helt til man får løsnet det. Skal ikke være så veldi vanskeli egentli. Og hvis du ikke har noe særli peiling på bil skulle du ikke kjøpt deg Audi...HHHHee:D Neida saken er å ta det med ro merke deg hva du skruer opp og hvor så går det bedre. Lykke til..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg