Toril56 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Jeg skulle starte bilen idag og den ville ikke starte. Den lager bare en klikkelyd.Det klikker i låsemekanismen også for bakluka.Denne har jeg hatt problemer med en tid. Vanskelig å åpne og låse. Den kan ha stått over tid og pipet fordi den ikke var lukket skikkelig, og da kanskje tappet batteri? Kan det være en overledning eller at batteriet ikke virker nok.Eller en sikring. Bilen er fra 2003 og har kun kjørt ca 87000 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Jeg ville prøvd å lade batteriet først, er nok lite strøm der. Hjelper ikke det kan det være startmotoren eller innslaget til denne. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg