EsHernes Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Heihei.. trenger virkelig hjelp her.. etter at jeg har skiftet alle motorfestene + skiftet diverse eksos deler, så går motoren litt under 800 rpm på tomgang, og at det kommer "skrape" lyder når jeg kjører i første gir, helst når jeg gir passe gass.. har noen erfart det samme, eller noen som vet hva problemet kan være??! Jeg tror at det kan være noe som har vridd seg etter at motorfestene har vært dårlige i en lang periode, og når jeg har skiftet de så har kanskje det kommet tilbake til vanlig posisjon, som kan gjør at noe skraper borti. Men jeg føler at skrape lyden kommer fra under bilen i midten. Håper noe har greie på dette slik at det kan bli fikset!! På forhånd takk for hjelp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Midt under bilen? Eksosen som tar borti da siden hverken motor eller girkasse befinner seg så langt bak ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg har vært under og sitt,.. Men får ikke eksosen til å ta borti.. , kan være jeg Hører feil så problemet kan kanskje være ved forstillingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Kan begge drivakslene dine beveges litt i aksial retning? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 vell.... noe merkelig har skjedd! Var ute å øvelseskjørte idag, men da va det visst ingen antydning til ulyd, vet ikke hva som har skjedd, men noen har magiske hander vertfall. Takker likevell for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg