mercur1337 Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Hallois, har en Audi A4 2007 , men har fått et lite problem . Kupe lyset har sluttet å fungere , samme hvilken dør jeg åpner så lyser det ikke, lyser heller ikke når jeg skrur det på manuelt, noe. Som har noen tips til hva det kan være ? :) veldig leit uten lys inne i bilen når man leverer unger om morgenen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Sjekket sikringen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercur1337 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Hehe, ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Blir noe ny bil for mine kunnskaper, men kan være komfortmodulen feilen ligger, evt kontaktfeil/ledningsbrudd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercur1337 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Hmm, bilen skal straks på 120 service, da får vel vel be de sjekke det med det samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg