petmyh Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Hei! Har en 2007 mod. Caddy som for øyeblikket har fulldekt sidedør. Her har jeg sett og hørt at flere andre har kunne satt inn et vindu/rute, slik at det blir litt lettere å se til siden ved kryss, utkjøring o.l. Trenger ikke være åpnemuligheter eller noe sånt, bare rett og slett en rute. Noen som har noen idè eller meninger på hvor jeg får tak i noe sånt eller også eventuelt får det installert? Gjerne også et prisoverslag?? beste gjetning om ikke annet :) Herlig! Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Dette kan vel alle bilglassbutikker fikse for deg - tror jeg. Er original rute å få tak i, delenummer 2K0 845 041/2K0 845 042 (venstre/høyre) på Møller, bilde under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg