opelastra Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 (endret) vurderes solgt evt byttes mot egnede deler til konvertering av xe. # kammer let # turbo er garrett m24 A/R 48 # dyser 250/55cc (guloransj) # stålomspunnet oljeslange og # skiver fremme 4x100 c20ne-astra f. # caliptere fremme c20ne-astra f # bakaksel astra f 1,4i # hjern"er" c20ne ++ # coil"er" # greenrør c20ne astra f. # breddere (alle 4) opel astra f rieger infinity || # noe polyforinger astra f. #svart bred cooler let LITT BØYD PÅ MIDTEN #lykter fremme astra f (par") før 95 (ikke facelift) ++++++++++++ -turbo er i god stand med nermest null slarke. -kammer skal være fine. (2stk) -dial ser helt fin ut. om noe av dette evt kan passe på min konvertering vurderes det å holdes tilbake! det jeg har allerede er turbo-td40, cooler x 2, manifoild +++ slanger osv..så det trenger jeg ikke! beholder retten til å ikke selge om skambud. Endret Mars 3, 2012 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 dyser SOLGT.... og har skaffet meg 315cc dyser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 opp med seg, ingen som trenger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarte87 Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei! har du bilde av cooleren?:) Er på leit etter ein til min audi s4. Kjekt og fått noen mål på den og:-) 94110808 er mobil og email: Bjarte250@hotmail.com Mvh Bjarte åberge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2013 ahh, du har nok misforstått. mener coil :) ikke cooler/ic mente at jeg ville nok beholde cooleren. for den er allerede montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg