a6kungen Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hallo, Har gått til vett og skaffet meg en MB. Problemet er at den "dævver" helt random, og trenger starthjelp. Det starter med at "((ABS))" lampa lyser, så kan det gå fem sekunder også dævværn. Noen sier det er jordingsfeil?(hvor?) Dynamo? Batteriet er helt nytt. Ser frem til positiv respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Bytt overspenningsrele. (OVP) Befinner seg bak batteriet og er sølvfarget og rødt med etpar sikringer på toppen.. Du kan evt åpne releet og se etter dårlige loddinger på printplata inni. Disse kan loddes forsiktig på nytt for å få et fungerende rele.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 sjekk også at polskoene på batteriet sitter godt fast, og at det ikke er dårlig kontakt noe sted. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedboy2 Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Årsmodell? Lyst på deler? Jeg har en E230 1989 med samme farge som din, med mye bra deler! Har blant annet et 1994 mod panser og lykter i 1994 mod, det er jo den "nye faceliften" Har innstigningslister i blank krom, kjempe fine med mercedes skrift og mye annet fint :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 kan være dynamo også ja, hadde noe alla samme problem på min 2.3 ladda ut batteriet, skifta dynamo så var det ikke noe prob :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg