Baufish Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen som vet pæretype og fremgangsmåte for å bytte parklys-pære i mine orginale halogen(fram)lamper? Evt feller man kan gå i i forbindelse med feilvarsling etc. Det er en slags lysstripe i parklysfunksjonen i bilen min også, men jeg kan gjette på at det vil se mye bedre ut hvis man setter i noen lyssterke led-pærer. Byttet ut parkpærene i min forrige passat 3bg, og resultatet der ble fantastisk. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Viktig å kjøpe ledpærer med innebygd motstand slik at du får samme forbruk som en vanlig halogenpære vil ha. Da vil du ikke få feilmelding på lys. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Som sagt, kjøp LEDpærer med CANbus feilvarsler fjerner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-J-L Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg har også lyst til å bytte til led-pærer i lampene mine, men er litt grønn på den slags. Noen som kunne linket til hvor jeg kan få kjøpt pærene jeg trenger? Siter '08 Audi A4 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbo Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Dioder.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Vi selger for 100kr pr par +frakt :) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Kjempebillg på ebay. Har slike med rund sokkel på min bil, og de varer evig!! ( hatt de siden mars,April 2011) . av egenerfaring ryker de LEDpærene som er rund, ganske fort. Derfor vil jeg anbefale pærer med slike dioder. Bestilte slike til en kompis for å ha som skiltlys, og de lyser enda. ble også satt på i fjor sommer engang. Som sagt, kjøp på ebay. pæra på bildet kan du få for 2-3 dollar for et par! Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Men er det to forskjellige pærer til den lysstripa på min bil, eller to trinn/effekter på samme pære? Noen som vet hvordan man bytter? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg