mario94 Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hei, jeg har sett litt rundt på nettet: http://www.instructables.com/id/Blinking-leds/ Så lurte jeg på om det er mulig å koble den inn på forsterkeren isteden for å koble den inn til en pc, er det mulig og evt. hvor stor ende (ikke sikker hva det heter) trenger jeg. Når jeg sier ende mener jeg f.eks at man trenger 3,5mm på en vanlig hodetelefon jack. Hvor stor trenger jeg for å koble til forsterkeren? Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 På forsterkeren er det normalt phono-plugger, men hva i allverden skal du med dette? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 På forsterkeren er det normalt phono-plugger, men hva i allverden skal du med dette? bare for morroskyld :) må jo være litt kult da, eller tror du det kommer til å se helt jævelig? tror du det ville funket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 må jo være helt forjævlig når du er ute og kjører, siden øynene tiltrekkes av lyset Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Ja, det ville nok fungert. Min mening, synes det ser jalla og fjortis-aktig ut med fullt av lysdioder som blinker inni bilen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har jo bryter på det, sånn at jeg kan bestemme når lysa skal blinke i takt med lyden eller at de skal av. Men dere syntes jeg skulle droppe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 jupp! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 jupp! Me too :) Bruk heller pengene på noe mer fornuftig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Da dropper jeg det, takk for svar! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg