K.A. Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 side 3 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P4f Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 b Siter K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 HMMMMMMMMmmmmmmm! Hallo!!!!:eek: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by K.A. HMMMMMMMMmmmmmmm! Hallo!!!!:eek: Hjelper lite med fangere når det er vanskelig å skaffe endestykker og fester vet du ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Får jo selvsagt ordnet det også!!! Så sant jeg får nok interesserte!!!:D Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hallo der ute dere old school / german lookere!1helpme Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 er mer interessert i de endestykkene jeg as...har fanger.:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Skaffer det meste til Golf1. Også endestykkene. Men de er litt dyre i stk. Sjekk PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by K.A. Skaffer det meste til Golf1. Du har PM!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg vil og ha.......men mine trenger ikke være strøkne;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by ManiaCoupe Jeg vil og ha.......men mine trenger ikke være strøkne;) Jeg fikk tak i NY fanger foran i dag. Inkl. nye hjørner. 680,- :D Da mangler jeg bare den bak....:rolleyes: Har noen brukte på gang, men venter litt rapport ang. kvaliteten på de. Følg med på prosjekttråden min --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47198 Kommer til å legge ut hvor de brukte fangerne ligger så fort jeg har sikret meg den beste selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg er interessert i et sett. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zimen Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg er også interessert. Siden de drev med dette før, noen som vet sånn cirka hvordan de blir? Siter 1983 VW Rabbit GTI 1972 Saab V4 1978 Opel Rekord 1977 VW Golf LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Håper IKKE det er disse fangerne: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Mk2-16v Håper IKKE det er disse fangerne: FY FAEN SÅ STYGT!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg