Nemaid Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Når jeg stoppet bilen på jobb i dag oppdaget jeg at det kom røyk ut grillen og under støtfangeren fremme på bilen. Jeg åpnet umiddelbart panseret, men innen jeg hadde rukket det var omtrent alt av røyk borte. Luktet litt som eksos, og diesel egentlig. Noen som har peiling på hva det kan være, og hvor det som oftest oppstår "feil"? Luktet som sagt eksos, men hva vet jeg :P Er det farlig å kjøre med det? Er rimelig avhengig av bilen de neste dagene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Hvis det er eksos så er det vel kun EGR røret som ligger foran der.(litt avhengig av motorkode) Turbo og eksos forøvrig er bak. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemaid Skrevet November 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 EGR-røret ble byttet/fikset for 2mnd siden av verksted da motoren plutselig mistet alt av moment (var en tråd om det her på forumet et sted). Får ta en telefon til de igjen tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg