Baldrick Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Jeg og Brooom var på huggern idag og kom hjem med bl.a. grill med ekstra lykter. Har tidligere ikke vurdert doble lykter da jeg synes enkle er mye tøffere, men begynte å lure litt om det kanskje kunne blitt tøft på caben, "ingen" andre som har det lenger ihvertfall :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Enkle Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Enkle her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Kjipinger ;) Regner med å ende opp med enkle som planlagt men kommer nok til å prøve de doble også... hadde vært kjekt med noe som ikke alle andre har også. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Eg har ein GTI grill med den røde lista rundt og doble lykter liggende viss du vil prøve på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Men som meg, så bygger du vel bil til deg sjølv, så drit i ka vi meiner *ler* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har etterhvert nok av griller med krom liggende, både enkle og nå også doble... men ellers takk for tilbudet :) Finner du derimot ei GTI leppe kommer jeg derimot løpende! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by ØysteinSlåke Men som meg, så bygger du vel bil til deg sjølv, så drit i ka vi meiner *ler* :) Siden jeg sikkert ender opp med å selge den når jeg blir ferdig så er det så som så om jeg bygger til meg eller andre :D Har ihvertfall fått fikset kaldstartsproblemene og bilen går "skikkelig" igjen så det nærmer seg så smått. Må ihvertfall bli ferdig til 25 april og Gatebiltreffet i Haugesund Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Baldrick Har etterhvert nok av griller med krom liggende, både enkle og nå også doble... men ellers takk for tilbudet :) Finner du derimot ei GTI leppe kommer jeg derimot løpende! Krom, eg skreiv jo RØDE lister :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by ØysteinSlåke Krom, eg skreiv jo RØDE lister :rolleyes: Men jeg har krom... tror ikke det kommer noen røde lister på bilen min :) Men har faktisk både røde og krom lister liggende... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Du må ha doble lykter på,dette gir best lys,jeg hadde enkle på min når jeg fikk den å bytta ganske raskt til doble lykter,fant ut det var best på mørke veier. Men kjøre du mest i gatelys så er jo enkle lykter best da.. Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Ja, va et godt spørsmål det =o) eg hadde dobble åsså hadde eg enkle så dobble igjen,så enkleå så hadde eg dobble for nærlysa bare va nærlys uten fjernlys. eg ville slengt an på å sitt eg =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Gti leppe får du kjøpt helt ny på veng.no for et par hundrelapper. Dinglevims har kjøpt sin derifra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 jeg kjøpte åsså min derfra.. veng oppgir faktisk prisen på hver av de to delene så den kommer på nesten 1000,- Knakk min i vinter da:mad: Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 off topic: Du har vel tilfeldigvis ikke en emblemfri grill liggende?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg