Hi-Fi Lasse Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg sliter med at jeg ikke får skrudd av spilleren min. Har alltid måtte skru den av manuelt men nå har den har tydeligvis gått i demo mode, da får jeg ikke skrudd den av og jeg husker IKKE hvordan jeg får fjernet demomode. Kanskje noen også vet hva som skal til for å få den til å skru seg av når jeg skrur av tenninga? Er en Golf V 2004mod 2.0tdi Håper på svar:) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 For å la spilleren bli styrt av tenningsnøkkelen, trenger du et CanBus-interface, enten denne eller denne: Kobles imellom den store Fakra-kontakten fra bilen, og ISO-kontakten på spilleren. Forskjellen på dem er om spilleren skal være på så lenge tenningsnøkkelen ikke tas ut, eller om den skal slå seg av når tenningen slås av uansett. Om du derimot har et multifunksjonsratt, er denne løsningen på alt: Bruksanvisningen til spilleren din finner du her, og løsningen på Demo-problemet ditt står på side 7. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 hold inne display knappen hvis jeg ikke tar helt feil mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg