Willypolly Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 skal kjøpe 15" felger. Har fått gode tilbud på begge disse, omtrent samme pris på dem. Det står mellom: OZ Crono Evolution og Kosei K1 Racing Hva skal jeg velge? hva er best? og hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 hvilken bil skal de stå på? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 honda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Willypolly honda civic? accord? nsx? s2000? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 nop. :D CRX, svart. Men det er ikke så relevant mtp det jeg vil vite. Jeg vil vite hva som er det beste valget, uten tanke på utseende. Øyer har jeg jo to av selv, heldigvis:D Tenkte mer på vektforskjell og kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Gå for Kosei Racing felgene fordi de vil kle bilen din godt + de har en tøffere utseende enn den andre felgen. Smak og behag! Hvor er det du har fått det gode tilbudet og hvor mye koster dem ? Litt nysgjerrig! :D Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 med vill tipping trorj eg at kosei felgene er et par tusen billigere enn ozen . Dessuten syns jeg koseien var snygg :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Han sier han får ca. samme pris på begge settene. For min del hadde det blitt Oz'ene i det tilfellet. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 1125,- for Kosei, 1095,- for OZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har du nettsiden eller telefonnumeret til de som selger disse felgene? Det var ikke så verst pris egentlig? :) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Dumt spørsmål coming up! Uten dekk ikke sant? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Slim! Dumt spørsmål coming up! Uten dekk ikke sant? 100% sant:) Kosei til 1125,- Tempe Dekkservice Trondheim OZ til 1095,- Big Wheels Kristiansund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg