eirikforaas Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 hei har et problem jeg aldri har hatt før og skjønner ikke helt hva det kan være. motor starter og går helt fint.. men når jeg skal begynne og kjøre så dør den ut uansett hvilket gir den står i bortsett fra når jeg gir full gass eller har høyt turtall. det er så ille at bilen er ukjørbare. men det rare er at det ikke er noe problemer i revers da går alt helt bra så derfor trodde jeg kansje det kunne være girkassen men den er helt fin. så om noen har noen forslag om hva det kan være så hadde jeg blitt veldig takknemelig :) det er en 2.0 gti 16v 1993 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 du har en gedigen jordfeil en plass :) hadde noe av det samme på en gammel golf jeg hadde (91mod 1.8 90HK) den døde bare ut når man prøvde og kjøre framover til tider, men i revers, så funka den som bare fan kom fram til jordfeil i bilen, dog ble det aldri reparert, da bilen blei påkjørt av en lastebil mens den stod fint parkert på en parkeringsplass fult av is snedig problem egentlig, kan være irr etc i sikringsboksen som gjør det f.eks Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg