Kristian90 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Hei Har en 08 caddy tdi, har lagt merke til en ulyd i det siste, det er en slags svak durelyd når jeg kjører, det er ikke noe voldsome greier så ikke så lett å høre det, lurte først på om det var dekkene, men har byttet til vinterdekk og lyden er der enda, så da var det nok ikke dekkene som var problemet, har også prøvd trykket inn clutchen, men lyden er der forsatt, den blir delevis borte ettersom bilen bremser opp Noen som veit om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Er nok fasitsvaret på et begynende defekt hjullager du har fortalt her. Dette høres kanskje litt rart ut men det er egentlig greit og kjøre til lyden blir litt tydeligere for da er det også lettere og finne ut hvor lyden kommer fra :P Det er ikke farlig, så lenge du bare såvidt hører det enda. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian90 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Ok, er ikke så lenge siden la merke til den lyden, men var eu kontroll på den bilen før jeg fikk den det var i mai også var service på bilen rundt februar eller noe sånt, trudde det meste var i orden jeg nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg