tezer71 Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Jeg lurer på og kjøpe meg en passat 2000 1.9tdi som har gått 270000!han forlanger 35000 for den og er litt lakkrust på panseret og førersete er dårlig! er det en normal pris,?og er det noen som har tips til meg hva jeg bør sjekke før jeg kjøper den,vanlige feil og sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Sjekk forstilling , spør han når oljen har blitt bytta , når registerreimet har blitt bytta kjenn under pasasjersetet og førersetet og ved beinplassen om det er fuktig/vått Sjekk om alt av elektriske utstyret fungerer, sjekk om ac fungerer som den skal, setevarmer, nødblink, vindusvisker forann bak osv Sjekk alle lysene Drei rattet til hver side for å se at servoen fungerer ordentlig. Prøvekjør bilen og brems og se om bilen drar til noen av sidene, sjekk brekket Girkassa, clutchen om den er slitt at den tar seint osv osv bruk fantasien :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tezer71 Skrevet November 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 takk for tipsa,skal sjekke dem tinga du sa! takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Sjekk med møller/mekonomen (det aktuelle verksted) om hva som har blitt gjort med bilen. Antakeligvis har det blitt byttet en del i forstillingen siden bilen har gått såpas langt, noe som er bra. Hvis ikke kan du vente deg en del utgifter i nærmeste fremtid. Du kan få en full utskrift fra Mekonomen av hva som har blitt gjort med bilen i hvert fall. Møller må du høre med. I hvert fall på stasjonsvogn, sjekk for rust langs kanten i bakluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tezer71 Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 er stajonsvogn ja!skal ta og høre med mekonomen og møller! takk for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg