Vagga Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg hadde reg.reim havari på min 87 b230k motor for ca hallt år siden.. da var det 1 ventil som måtte byttes.. motoren gikk da på tomgang når reima gikk.. å det er foresten ingen groper i toppen til k motoren. den er helt flat under.. :) har også litt tikking i motoren når den er kald men det gir seg når motoren blir varm.. i og for seg har jeg da bytte motor etter dette skjedde.. fikk oljelekasje og dårlige veivlager. så jeg kjøpte meg en b230k som hadde stått i en 740 som var gått 21 000.. :) så vist det er noen som trenger kam\ventiler\topp av typen 631 så er det bare å si ifra.. har nok i allmassa.. :) har også gammel motoren liggende som har gått 350 000... så vist noen trenger deler så er det bare å si ifra.. :) Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg