Rockford Seat Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Hørtes ut som mye y-ledd..... Hvordan skal du koble dette ??? Ok.. De Y-leddene skal de være en hunkjønn til to hankjønn ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 jeg har 2 forsterkere på 4 utganger hver først deler jeg 1 gang med 2 y ledd , et inn i delefilteret og til forsterker nr 1 , det er en rockfordfosgate 700x forsterker nr 2 har også 4 utganger og trenger 4 inn , derfor blir det så mange y ledd :P kan sikkert tegne vis du ikke skjønte det :D Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Nå klikker det for meg snart... nå har jeg prøvd ALLT. jeg har jordet forsterkern skikkelig, lagt phono vekk fra strøm, jeg har også prøvd å trekke den på utsia bilen, jeg har jordet allt på samme sted. Men jeg har fortsatt ALLE forskjellige formene for støy. Hva menes med å jorde signalkablene i spillern? Jeg har osgså prøvd: 1.Sjekk antennens jordingspunkt. Prøv å trekke antennekabelen ut av radioen. 2.Prøv å holde kun ett jordingspunkt. 3.Prøv om støyen forsvinner om du tar ut radioen fra dashbordet 4.Legg aluminiumsfolie rundt alle kabler til stereoanlegget. 5.Unngå å legge antennekabelen på samme side som strømkabelen 6.Skru aldri forsterkere/prosessorer i bilens karosseri. Sett dem fast i en treplate e.l. 7.Legg en signalkabel utenom bilen mellom radio og forsterker for å se om det er signalkabelen som er problemet. 8.Forsterkere, delefiltre, prosessorer o.l. skal jordes på samme punkt i karosseriet så nær forsterkerne som mulig. 9.Trekk alltid strømførende kabler og signalkabler på hver sin side av bilen. Om dette ikke lar seg gjøre må de minst legges med en avstand på 15 cm fra hverandre 10.Bruk alltid kabler av høy kvalitet. Hva er da problemet? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 helpme Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundman Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 HAR du byttet orginal-jord fr batteri til chassis???? I bilen din er det 16 kvadrat (trur eg). Det KAN hjelpe å bytte den til minst 35 kvadrat, gjerne 50. Og jord fra motor-blokka til chassis. Disse to/tre kablene er orginalt alt for tynne.... GOOD LUCK Siter SOUNDMAN 81 BMW 7xxi, Clarion, Planet Audio, MB Quart. 400+ hk 99 Jundai H1-liket. Sony, MTX, MB Quart 90 japse-kasse, Alpine, sony, MB Quart 91 Transporter, Blå-prikk, MB Quart +? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg