Renax Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 ser litt jalla ut :P Har det noe å si da, det er trossalt under bilen, så ingen som ser det uansett... pluss at du skal vel sprøyte tykt på med tectyl?:) Har du abs? isåfall må du ha tenninga på for å lufte frambremsene... jeg sto i timesvis å klødde meg i hodet pga det... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Nei, det gjør ingen verdens ting :) skal sparkle litt oppå for å tette litt mer, så skal jeg spraye med to lag grunning og så masse tectyl. Har abs, ja. Koffer må den vær på for å lufte bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 vett ikkje, men du får hverken loft eller bremseveska igjønå uden att abs enheten har strøm... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 ok :) takk for tipset. ska lufte i morgen! Må jeg lufte diagonalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Må bare sei at det e så syykt digg å vær ferdig med de verste tingene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 endelig er jeg ferdig med punktene på eu-kontrollen. Håper de godtar alt nå og at jeg kan få en etterkontroll-time fort :) gleder meg til å kjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Regner med at det ikke er så kult at det lekker olje fra utblåsningen på G-laderen? Jeg vet det er litt overflødig med olje på bilen, har det noe å si? og forresten. Er det noen 6-trinnskasser som passer til G60 motoren? Kan vær jeg med tiden setter inn en annen kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 hvordan lekker olje? er det olje inni trykkrøret så er det dags for overhaling av g-lader... kommer det olje ut av trykkrøret så har du boost lekkasje, (og dags for overhaling) Litt olje (fett) i trykkrøret er normalt, mye er dårlig tegn... har du sjekka g-ladern enda? er lurt å gjøre det, er ganske enkelt, men tar litt tid... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 har bare sett at det lekker litt fra det røret som spyr luft inn til motoren. Det er bare litt fuktig rundt røret, men tenkte det var lurt å høre om hva det kunne være. Jeg har ikke sjekket G-laderen enda nei. Jeg hadde tenkt å ta den av her om dagen, men så fikk jeg ikke tid allikevel. Er det bare til å skru løs skruer og rør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 ÅÅåå.. eg bare digge statens vegvesen! Tre dager tar det å få skiltene til bilen :@............................................ snakk om åndsvakhet! Det går liksom ikke an å få midlertidige skilter på de 3 dagene uten at du KJØPER prøveskilt til 750kr, noe som er jævla uaktuelt. Hate mot SVV grodde plutselig enda mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 3 dager var da ikke lenge å vente, du har hatt flaks! Når skal du sjekke kompressoren, er litt for surt om den ryker, er snakk om over 10k for en ny på ebay... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 det var det den dagen :) Ble litt frustrert... Tenkte egentlig å skru den av så fort som mulig, men jeg må få tak i reim først. Så er det egentlig litt andre ting på bilen jeg prioriterer først. Vil helst få slutt på rusten som elsker å formere seg rundt på bilen.... oppdager stadig nye rustflekker både inni og utpå.. Håper jeg vinner i lotto i morgen, da skal jeg kjøpe et verksted og bare stå å skru og pusse på bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Håper jeg vinner i lotto i morgen, da skal jeg kjøpe et verksted og bare stå å skru og pusse på bilen min :) Kjøpe stort nok til at jeg kan komme innom med en bil å skru litt jeg og da;) Fått skiltene? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ja, selvfølgelig skal du og få vær med å skru! må ihvertfall ha to store verkstedjekker :) Skiltene er på plass og jeg har fått kjørt litt med bilen :) Det er en liten råtass, men nå har jeg lyst på enda mer hester :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Har lite ladehjul og chip som du kan få prøve, skal gi ca 20-30hk ekstra... tar en halvtime å sette på... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg