lervik90 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 ja, enig i det :) men jeg har bilen i garasjen til foreldra mine og der er det strøm. Men det går ikke an å ha den der i lengden for de er ikke helt happy for å ha en halvribba golf 2 i garasjen sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Om du finner en større plass så si fra, så kan vi dele på leiekost osv? blir uteskruing på meg/ kjøre ned i parkeringshuset ved lavpris..:P Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 tenkte å kjøpe meg den største bakplata http://www.veng.no/Default.aspx?CatID=1273#&&/wEXAQUFR3JvdXAFBFRDMjSBRMjg0ouFRfA+3cTFPPpWI6Xw5w== .. blir sikkert lettere å motere den på enn å begynne å banke til plater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 linken fungerer ikke ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 åja.. du må sikkert skrive inn reg nr., men det er hele bakdelen på golfen :P virker lettere å bare demontere den som står på nå for så å sveise på en nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 legg ut bilde da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 slik! Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 tror det er like greit. men du må jo såklart stive av bilen hvist du skal bytte ut dette :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 må jeg det? hvordan da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 hvist ikke så får du en skjev bil :) er vell og sveise inn noen stag på kryss og tvers inne i bilen Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Jeg snakka med en fyr som hadde skifta mange slike bakdeler og han hadde aldri stivt av bilen før han kutta.. han hadde aldri hatt noen skjeve biler etter et slikt bytte :S Sikkert forskjellige meninger.. Fikk pakke i går da :D Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 ja, tenkte meg bare til at man måtte stive den av. samme med biler med skillevegg mellom bagasjerom og sete. de kan man ikke skjære ut uten og stive av bilen Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 hmm, kanskje best å være på den sikre siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Tror nok jeg hadde tatt noen avstivere for å vere på den sikre siden, det er tross alt en stor del av stivheten i karosseriet bak som er i denne plata... Hoodlift er genialt, har hatt det på gamle passaten en stund, så når jeg skulle åpne panseret på den andre som ikke hadde så merket jeg at det er sinnsykt tungt panser og tungvindt med pinnen osv.... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 ja, men hvilke "pinner" skal jeg sette i bak da? Er jeg nødt og sveise de i bak... Hoodlift ser bedre ut og synes jeg :P men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal montere de på.. Så etter mulige steder å feste de, men det så dårlig ut.. Bare jeg som er noob.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg