Dahlski Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Hei! Har gått til innkjøp av en http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7818&katid=172&mid=m436&id=&vn=736 Problemet er at tenningsstrømmen som er lagt opp til stereon er borte, er ganske så sikker på at det er tenningsbrytern som er gåen. På den gamle spillern kunne jeg bare koble tenninges sammens med den konstante strømmen forså å slå spilleren av å på manuelt. Hadde håpet jeg kunna gjøre det på den nye her og, men er ingen kanpp som slår spilleren helt av.. Da lurer jeg på hvordan jeg enklest kan få fikset dette? ny tenningsbryter, legge opp noen form for ny tenningsstrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Er bare å finne frem multimeteret, og måle seg frem det vel..?? Mål bak ved tenningslåsen, eller på ledninger bakenfor spilleren til du finner en ledning som har spenning med tenningen på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Gjerne det også hjelper å opplyse hvilken bil det gjelder ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 hehe, det gjelder en 3'er golf ;) tror jeg bare går for en slik løsning: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8601&mid=m436&vn=736&katid=78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Hehe, det der blir jo det samme som jeg fåreslo, bare at du kjøper en svindyr ledning i steden for en liten bit med billig ledning. Du må jo uansett måle deg frem til riktig ledningskurs... Er vel ikke canbus i golf 3 heller? (ikke det at det har noe å si da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 vet dere om nummerskiltlysene går på lysdimmern i bilen? brukte den kursen nemlig, men når jeg målte fikk jeg ikke helt 12 v, den lå på 11,4v og endret seg bittelitt når jeg vride på de ulike lysinstillingene på dimmebrytern. Spillern fungerer slik det er nå, men er likevel ikke helt sikker på om dette er bra for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg