Connect Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 (endret) Bilen er en Passat 3BG 2004 mod Ønsker å bytte mine interiørlister fra slik: "Business line" interiør Til slik: "Trend Interiør" Noen som vet hvor slikt kan kjøpes? Endret November 2, 2011 av Connect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connect Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Spurte Møller :) Hei, det kan bestilles ja. - lister til midtkonsoll 2-din + ac unit kr: 783,- - lokk til "askebeger" kr: 259,- - 4 stk lister til innvendige dørhåndtak kr: 74,- pr. stk. So there we go. Ein go tusing for å få vekk nøttetreet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Originalt er svinedyrt! Var og forhørte meg om nye luftdyser, de single dysene på hver side av dashboardet nesten 800,- og den doble i midten over 1200,- Jeg klarer meg fint med et par ødelagte plater på dysene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg