Tech Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hei! Jeg har problemer med de elektriske vinduene på bilen min. Det er en E 36. Problemer er at ingen av vinduene virker, heller ikke takluken. Noen som vet hva som kan være problemer? Har ikke lys i noen av bryterene, kan det være problemet? Kanskje noen som vet om et koblingsskjema? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Sjekka sikringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 hehe, har sjekket sikringene ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Da er det vel bare å ta en tur innom den lokale BMW forhandlern og spørre pent om en kopi av koblingsskjemaene du trenger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Ja, jeg får kanskje gjøre det, men kan det ha noe med at ingen av lysene i bryterene virker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Tech Hei! Jeg har problemer med de elektriske vinduene på bilen min. Det er en E 36. Problemer er at ingen av vinduene virker, heller ikke takluken. Noen som vet hva som kan være problemer? Har ikke lys i noen av bryterene, kan det være problemet? Kanskje noen som vet om et koblingsskjema? På forhånd takk! Heisann! Jeg har hatt et lignende problem på min e34, der var det bare en svart boks som ligger under baksetet som var løs..men jeg vet ikke om det er likt på e36 Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by jarli Heisann! Jeg har hatt et lignende problem på min e34, der var det bare en svart boks som ligger under baksetet som var løs..men jeg vet ikke om det er likt på e36 Får ta og sjekke dette da, men bare og komme med forslag vist noen har peil på hva som kan være galt. Er det noen som har en sånn dc ice e 46 look fanger? Lurer fælt på hvile lys som passer i denne. Har et annet problem også. På kaldstart ligger motoren og rider mellom 1000 - 1500 o\min. Kan dette være en føler eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 hadde samme problemet på min gamle e36... en styrings boks på innsiden av hanskerommet som var defekt... den styrte takluke, vinduer og sentral lås husker jeg Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Azzido-325i hadde samme problemet på min gamle e36... en styrings boks på innsiden av hanskerommet som var defekt... den styrte takluke, vinduer og sentral lås husker jeg Oki, vet du hva de kaller denne boksen da? Problemet va først bare avogtil, så jeg vil tro det er da denne boksen som er defekt. Kostet den mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Tech Oki, vet du hva de kaller denne boksen da? Problemet va først bare avogtil, så jeg vil tro det er da denne boksen som er defekt. Kostet den mye? husker ikke navnet på den... tror jeg betalte rundt 1000 kr for den? ekke sikker.. blander litt ting jeg har kosta på biler det siste året... har blitt endel =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Azzido-325i husker ikke navnet på den... tror jeg betalte rundt 1000 kr for den? ekke sikker.. blander litt ting jeg har kosta på biler det siste året... har blitt endel =) Hehe, kan tenke meg det. Ligger boksen bak haskerommet? Ikke under sammen med hjernen? Vet det er en boks til under hanskerommet da men, den har en masse ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Tech Hehe, kan tenke meg det. Ligger boksen bak haskerommet? Ikke under sammen med hjernen? Vet det er en boks til under hanskerommet da men, den har en masse ledninger. rett innafor hanskerommet... hadde vel ca mål 2x5x5 cm... sort boks... var ikke jeg som monterte den så veit ikke eksakt om det gikk masse ledninger osv inn i den... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Azzido-325i rett innafor hanskerommet... hadde vel ca mål 2x5x5 cm... sort boks... var ikke jeg som monterte den så veit ikke eksakt om det gikk masse ledninger osv inn i den... Oki, da tenker jeg det bare er å bestille en sånn da. Boksen jeg tenker på den ligger under hanskerommet sammen med hjernen. Den er STOR! Er vel ikke noen som vet hvorfor bilen rider på turtallet når den blir starta kald og vel? Noe med en tomgangsmotor eller tomgangsregulator og gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg