Gå til innhold

vindusheis på volvo v70 99 mod

Ranger emnet


suzuki er 50

Anbefalte innlegg

Hei:)

har en 99 v70 2.0 turbo med problemer med vindusheisen på

førerdøra!virker noen ganger når bilen har stått over natta!virker hele tiden hvis jeg ikke kjører vinduet helt på topp!var innom bilia og fikk beskjed det var brytern i førerdøra som var ødelagt!kjøpte ny til 1395 kr og byttet og håpet av feilen sku løses!men hjalp ingenting!når jeg trykker på brytern for og få ned vinduet så slår bare brytern ut(kun førerdøra)resten virker som en drømm!det som er snodig at når bilen har stått over natta og først je får den ned og ikke tar den helt opp,så har jeg ikke noe problemer med det!noen som har noen gode forslag?motas med en stor takk:)bilia postå det ikke var noe rele eller føler i døra noe som jeg trudde det var!er som vinduet er nede og knappen bare slår ut og forteller meg at vinduet allerede er nede!hører det klikker i knappen når det skjer!snodig!elektrisk er ikke min sterkeste side:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har samme problemet på V70 2002. Det klikker i bryter/rele når jeg klemmer inn bryteren. Må gjerne trykke 20 ganger før vinduet går ned. Samme opp igjen. Det virker ikke som vinduet går tregt. Håres mer som at holde-pulsen fra bryteren til motoren er for kort.

 

Skal ha service på bilen 1.des, da skal de sjekke og evt bytte bryter. Skulle koste meg 600. Bryterne på disse inneholder sw, så det nytter ikke å bytte fra andre biler eller fra høyre side. (ref verkstedet)

 

Ikke sikkkert din bryter er av samme type da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår