xistenz6 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Hei jeg har en 92 mod Audi 100 c4 og lurer på om det ligger kabler til varme sete ferdig i bilen? Jeg skal bytte ut setene mine og vil ha noen med varme i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Tvilsomt, men skader ikke å sjekke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 men har du noen idè om hvor jeg kan finne kablene vis det er på bilen da? hvor kommer de opp under sete for eksempel?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Om du har kabler frem til/under setene så vil du se de umiddelbart ;) Som sagt, tviler på at du har det på din, usannsynlig om det er en importbil. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 De kommer opp fra dørmatten under setet ! De kommer fra bryteren som sitter fremme i midt dashboardet . som er koblet på vanlig måte fra sikringsboksen . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg