Svolp Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hei. hvordan demonterer jeg speilet på denne bilen? Skal lakkes... er det bare og fjerne dekslet på innsiden, i så fall. hvordan uten og ødelegge? det er også elektrisk. er det bare en plugg jeg kan koble av? Takk for svar. kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Kan svare på mitt eget spørsmål. Dekselet sitter med engangklips. er du heldig kan du bruke dem en gang til. Under Dekselet sitter speilet med tre skruer og den elektriske kontakte. enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR_605 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Siden jeg byttet diskantene idag, tok jeg ett bilde. (Kanskje flere lurer på dette :-) Jeg ødela èn av pluggene på min bil siden den satt for godt fast i døren, men kan ikke tenke meg at det koster mange kronene for en ny hos Opel. Siter Opel: 3 x Ascona, 1 x Manta, 1 x Astra Bertone Ford: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 4 x Mondeo Annet: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510 HT, Skibsplast 605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg