Tomhaugs Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 hei. har passat 3bg 05 mod med h9 pærer i fjernlysa. noen som har tips om kva type som er bra å bruke? finner ikkje typisk osram nightbreaker og philips sine gode pærer med h9 liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickLars Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Er du sikker på at du har H9? Har selv en -04/-05 mod og der er det H7 i fjernlysa. Siter Menn er barn, bare i større målestokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomhaugs Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 ja eg er helt sikker. min er registrert august 05, så veit ikkje om dei har endra på lyktene\pærene på slutten av produksjonen av bilane? har faktisk lest om eit tilfelle der det var h7 på eine lykta og h9 på andre. men det kom frem at den ene lykta var bytta i nyere tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickLars Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Tydeligvis har de gjort endringer på slutten av produksjonen ja. Men du har ikke vurdert xenon? Med de nye små digitale ballastene får du plass til alt inne i lykta og det tar ikke stort lengre tid å montere enn å bytte pærer. Siter Menn er barn, bare i større målestokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Stemmer nok det. Jeg har også h9 i mine fjernlys. Hadde jeg vært deg hadde jeg slengt på et xenon kit. Koster ikke noe særlig mer enn gode halogen pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomhaugs Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 har vurdert xenon, men har vert skeptisk til om lyktene "tåler" det. har dere noen sett å anbefale? styrke, farge, fabrikat etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickLars Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Tror ikke du trenger bekymre deg for at ikke lyktene skal tåle bruk av xenon. Om du går for 35w er de jo kaldere enn de 55w halogen-pærene du (mest sannsynlig) har i fjernlysene nå. Når det gjelder valg av farge sies det at 4300 kelvin gir mest lys, men de fleste velger nok 6000 kelvin. Hvor du handler skal ikke jeg legge meg opp i. Billigst får du nok på ebay eller fra kina eller no, men skulle jeg handlet nytt xenonsett til fjernlysa i dag hadde jeg meget mulig valgt disse, eventuelt i 55w versjon. Siter Menn er barn, bare i større målestokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autolights Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hei, vi har H9 xenonkit fra kun kr 895! Denne finner du her: http://www.autolights.no/products/h9-xenonkit Se gjerne på noen av kundebilene våre på fb-siden vår: Autolights.no | Facebook Ha en riktig god helg! Siter Med vennlig hilsen Autolights.no http://www.autolights.no http://www.facebook.com/autolights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg