Trondheim Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Da har jeg nettopp underskrevet salgspapirer på en Toyota Celica. Bilen er en 1998 mod som har rullet 185k km. Istedet for å skrive en hel del legger jeg ved et par bilder. Kommer nok noen flere etterhvert :) http://bildr.no/view/1004746 http://bildr.no/view/1004747 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Kan jo skrive hva du syntes om bilen og hva du skal gjøre (hvis du skal fikse noe med den)? Gratulerer med ny bil, elsker farge kombinasjonen på rød bil og svarte felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondheim Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Kan jo skrive hva du syntes om bilen og hva du skal gjøre (hvis du skal fikse noe med den)? Gratulerer med ny bil, elsker farge kombinasjonen på rød bil og svarte felger! Takk for det :-) Jeg skal ikke gjøre spesielt mye med bilen. Den har jo GT4 panser, 255/35 R18" TSW felger, koni dempere, senket 35mm og har magnaflow sportseksos så jeg føler at jeg ikke trenger noe mer :) Mulig det blir bestilt anlegg hos bilradiospesialisten om litt :) Ellers er jeg meget fornøyd med bilen, lite rust og nylakkert. Den er vel så strøken som man kan få det. Det er en liten steinsprut i ene lykteglasset som jeg skal bytte etterhvert. Den har gjerne skulle vært litt sprekere, men går helt greit til å være en 1.8 116hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondheim Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Den var annonsert til 65.000 men ettersom eiern var bekjent av et par på jobben fikk jeg den till 55.000 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Pen bil! GT4 fronten er jo helt rå da! :pimp Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg