adbmw2010 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 (endret) Hei. Er det noen som kan si meg hvor tykt sånn ca. et sommerdekk(conti235/40r18) er i senter .... Det har seg slik at jeg fant en stift i dekket i dag som satt ca. 3-4mm inn i dekket :oohh:oohh, og jeg lurer da om dette har gått igjennom og om luften vil "sive" ut! :shake Med "tykkelsen" tenker jeg da det som er igjen på det tynneste parti uten mønster.... Endret Oktober 22, 2011 av adbmw2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hvor tykt vet jeg ikke, men det er i alle fall mer enn 4mm :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hvor tykt vet jeg ikke, men det er i alle fall mer enn 4mm :) ..så da er ikke mer å tenke på med andre ord!:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Så lenge lufta holder seg inni dekket så hadde jeg sovet godt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg