ftrydal Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hei, Jeg har en 2009-modell A4 Avant (registrert mai 2008) hvor en del av lakken i hjulbuen har forsvunnet på begge sider foran. All lakk er borte i et 2 cm område fra bunnen av hjulbuen. Var hos Audi i dag, og de mener at siden bilen nå er mer enn 3 år, så dekkes ikke dette av garantien. Kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Send en mail til Møller sentralt. Er dette en bil som er kjøpt ny i Norge? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftrydal Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Den er kjøpt ny i Norge og har kun undertegnede som eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Da ville jeg ha klaget direkte til Møller evt en annen forhandler. Jeg så en A4 i drammen (hos en bilforhandler) som hadde akkurat samme feilen. Der ble det omlakkering. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftrydal Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Takk for oppmuntringen! ;-) Skal bort og ta bilder av det i morgen, så her er det bare å krysse fingrene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hei, har akkurat det samme på min 09 mod, har vært hos Gumpens Auto avd. i Lyngdal for ca. ett år siden og fikk til svar at det ikke gikk på garantien.... syntes ikk noe særlig om det. Legg gjerne inn tilbakemelding på hva som skjer med din bil. Siter Taunus Coupe GXL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Det er kanskje ikke garanti, men det er helt klart en reklamasjon! Reklamasjonsretten er 5 år (på biler kjøpt nye i Norge). Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg