maxmix Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 hvordan skal jeg bygge ei kasse for 2x12" i en volvo s40? Hvilken vei bør elementene peke? lukket eller bassreflex kasse med bassporter som evnt. kommer opp der høytalerne skal festes i hattehylla? Noen som har en mening om dette? så mest for meg ei kasse der elementene peker framover mot seteryggen og plexiglass på baksiden med neon så man ser baksiden av elementene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Kassevalg kommer helt an på sub'ene du bruker. Noen kan stå i små kasser, andre i store. Noen kan stå i både lukket og portet, andre ikke. Så noen fasit har du ikke, før du sitter med sub'ene i hånda. Det eneste du bør tenke på, er at du må få fri flyt av lyd inn i kupeen. Om bagasjerommet er "hermetisk" lukket, har du et lite problem. Da ville jeg laget en bandpass-kasse, med portene gjennon hattehylle eller armhviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg