noello Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hei og hå. Er ikke akkurat verdens mest aktive på forumet her men søker hjelp fordi, så håper noen gode sjeler kan hjelpe meg :D Er ikke så flink med bil... Som mange andre med Golf så datt vinduet mitt rett nedi døra en dag. Plastklipsene var ødelagt. Møller selger ikke klipsene, og de skulle ha over 1500kr for hele vindusheisen så jeg droppa det.Fant noen klips av metall på ebay jeg venter i posten nå snart. Lurer på om det er en grunn til Møller selger kun hele vindusheiser? Er det mye arbeid å skifte bare klipsene? Og er det i det hele tatt mulig? Han på møller sa at jeg måtte kjøpe hele dritten.. er det bare for å tjene penger eller er det en annen grunn? Her er klipsa jeg snakker om: (regner med dere skjønte det :D) http://www.agthompsonfamily.com/vw/WindowRegulator36.jpg Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eorke Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) ser ut til at det skal gå fin å skifte de der, er bare å rive ned dørpanelet å se hvordan de gammle står, så får du en liten ide om hvordan det skal sitte, egentlig skal møller ha de delene, eller ha mulighet for å bestille dem trodde jeg :) Endret Oktober 16, 2011 av eorke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noello Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har ikke fått klipsa enda, men demonterte de gamle å satt de på igjen bare for å prøve og det var ikke noe problem i det hele tatt. Så dette skal gå fint ja :) Møller er utrolig vriene av og til. De kunne IKKE selge bare klipsene for dette hadde de ikke mulighet til. Takk gud for ebay :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noello Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Tenkte jeg bare skulle si at dette gikk nesten knirkefritt. Alt funker kjempebra nå, og det eneste problemet jeg møtte på var å få vaieren på plass over hjulene i vindusheisen etter klipsene var skiftet ut. Grunnen til dette var at vaieren skal være meget stram, så det var litt "knotete". Men det gikk etter litt maktbruk! :) 1400kr spart! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg