jepps88 Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 det rister fælt i golfen min i det jeg akselerer forbi 50, 60, 70 også forsvinner det. kjørte i ett høl i våres og bulket begge felgene foran, byttet dem begge, har avbalansert alle hjulene på nytt, kjøpt nye dekk til en formue,har også riktige bolter og senter ringer, hatt 4 hjuls kontroll men ristingen er der enda, hva kan det være? bulket hjul lager? noen som kan hjelpe meg??????? byttet forresten om til vinter hjul i dag å ristingen er der enda, så det er tydelig att det ikke har noe med hjulene å gjøre. setter stor pris på tilbake meldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eorke Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 foringer,bærekuler osv kan være en grei ting å sjekke, jeg greide å kræsje en audi i en forthauskant å vrengte forstillinga litt, da fikk vi en god del risting, verdt å ta en kjikk på. har du prøvd å vrikke på hjulet? såfall kan lagrene være gåne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Helt sikkert en drivaksel eller to Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg