Erik Taje Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hei. 80`n min fjusker å tar ikke gassen, når jeg klemmer gassen i bånn på andre gir så gir den seg helt, virker som noe som holder igjen... noen som har vært borti det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw`corrado Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 tennplugger? - luftmasse måleren?, hadde en ford fiesta med samme poblemet og når jeg dro ut luftmasse måleren, så gikk den fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenesn Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 heisann. jeg har en helt lik bil, og hadde samme problemet. på min så var det pluggledningene som var problemet. de satt løst på. det løste seg når jeg fikk byttet disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenesn Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 jeg fikk fjuskingen på bilen så jeg fikk den feilsøkt. de fant da ut at det var gnageskade på gasspjeldpotensiometeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg