k1mzor Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det er på tide å skifte ut bensinslukern av en 523, og gå over til en større bil med mindre forbruk. Jeg har tittet på en del stasjonsvogner, vw passat er et alternativ, men kunne godt tenkt meg en suv, eller stor bil. Det hadde derfor vært fint med flere synspunkter og erfaringer. Krav: Må være en stv/suv/stor bil Må være diesel. (Bensin kan vurderes om forbruket er lavt) Maks 60.000,- Burde være en slitesterk bil som ikke har gått allverden Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30731800 ? Passat 1.9 TDI ? Hva med Mitsubishi pajero, Toyota land cruiser ? Manuel eller automat? Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Har sett på den, men styrte litt unna da jeg leste annonseteksen.. Det burde helst være en manuell, og diesel om det skal være automat. Hvordan er land rover i forbruk og slitasje? Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hørt at land rover har dårlig kvalitet, slitasje er jo det på alle biler, men dog så har jeg aldri hatt en land rover :p Men hva med en Jeep ? har altid hatt sansen for jeep cherokee egentlig, stilige biler, vet ikke hvordan det er på forbruket http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30695788 der er jo ett eksempel, samtidig så var den ganske billig Sette på små felger med mye dekk gjør susen :) Hvilke krav har du på km-stand ? under 200.000? Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg