DLOL92 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 (endret) Fant ut at jeg skall legge ut bilder av min "førstebil" Har hatt den i noen år nå, men nå er det ikke lenge igjen før den før skilter, har vert på godkjening for ikke alt for lenge siden å da kom den til bake med 2 toer feil og en ener ( eksos lekarsje, bensin pumpe defbak og lort p� reflektorer ) den sto i nesten 10 år før jeg kjøpte den :P nå er alt fiksa bortsett fra litt små lakkering her og der :P Før : Nå : Endret Oktober 9, 2011 av DLOL92 Siter - Opel Senator 2.2i 1986 - Volvo 740 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DLOL92 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er det noen som har en orginal front til senatorn ? eller har en front med Mattig Frontspoiler -Type A- ?? :D - Jon. A Siter - Opel Senator 2.2i 1986 - Volvo 740 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg