Glennern Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kom over en veldig billig 406 her om dagen, s� m�tte bare kj�pe den. Den er registrert i 2000, men er visst en 2001 modell. Bilen har masse utstyr: -El. seter, regnsensor, klima, kj�rekomp, rullegardin i bakvindu, alarm, varmeseter, 4x el.vindu, aut.avblendbart speil, t�kelys, Harman anlegg, plussplusspluss.. Bilen er en sedan, m�rke gr�nn. Har g�tt som taxi. Bilen er ganske hel og pen bortsett fra at fremfanger er sprukket. Bilen har g�tt 370.000. Ser fortsatt veldig hel og fin ut innvendig. Eneste kjennte feil er at bilen bygger trykk i kj�leveske beholderen, � spytter ut alt vann. Regner med at dette er topppakning/topp. Planer for bilen: -Senk -Proff sote ruter helt frem -Felger -Anlegg -xenon i alt av lys -Innvendig rens Skal f� tatt bilder � legge ut. Noen som har tips, ris/ros? :) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Skulle legge opp kabler til anlegg idag, men fant ingen hull i torpedoveggen. Noen som har tips hvor det går ann å legge den igjennom/hvor jeg burde borre hull? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elifos Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Skulle legge opp kabler til anlegg idag, men fant ingen hull i torpedoveggen. Noen som har tips hvor det går ann å legge den igjennom/hvor jeg burde borre hull? Jeg har en lik bil og hadde samme problem, men jeg løsnet vindusviskerne, tok vekk dekselet og alt "plast-rotet" som ligger i veien. Der fant jeg et lite hull helt på høyre siden. Det var litt gjemt, men funket veldig greit når jeg først fikk kablene gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Enklere å bare ta vekk gulvteppet så vil du finne en ledig gjennomgang der styreakslingen går gjennom torpedoveggen. Bare ta ut gummiproppen og lage passende hull til kabelen. Vips, ferdig. Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg