Gå til innhold

Amarok'en har kommet!! Levert før tiden av Gumpens auto vest

Ranger emnet


Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått min Amarok! Hentet den hos Gumpens auto Kristiansand igår. Første Amarok de har levert FØR estimert leveringstid!! Fin pris og meget bra service! Digg med fjernstyrt webasto gitt.

 

Må ha vinterdekk! Hvordan blir det å kjøre med 235/65/17 ? orginalt er det 245.

 

amarok5okt2011.jpg

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

standard-hjulene ser litt pinglete ut ja. Må få på noe større til sommeren. Er vel noen uker igjen til vinterdekksesong så får tenke litt.

 

Har fått et bra inntrykk av bilen. kjørt 50 mil så langt. Lå på et snittforbruk ifra kristiansand til sandefjord på 0.68 og det er vel ok med 2 tonn truck. Ligger jeg på motorvei i 110 så bruker den nesten 0.9. Når jeg har 120 på speedometeret så viser gps 106. Var ikke så imponert over så stort avvik.

 

Alt i alt en bra bil. Deilig å være konge i trafikken med stor bil igjen. Folk stopper i rundkjøringer og viker på motorveien uten krangling.

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har 120 på speedometeret så viser gps 106. Var ikke så imponert over så stort avvik.

 

Det som er fordelen med så stor avvik er at du kan sette på vesentlig større dekk og fortsatt følge fartsgrensen på spido. På min målte jeg 9% avvik på GPS og spido. Når jeg da gikk opp fra org 265/70-16"" til 33" passet spido mere eller mindere perfekt med GPS.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår