Stian Andre Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Langs "bakakslingen" så går det en stang over fra høyre til venstre side. Som ett stabstag. Vett ikke om det er det dette er, men egentligt så lurer jeg på navnet på denne, siden min er litt rusten og har bøyd seg en del, føler da att den vil gå andre veier bak. Så skulle bestillt ny, noen som vett? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvis det er det som står på skrått heter det Panhardstag eller Stabilisatorstag. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Den ser vel nøyaktig lik ut den på bildet ditt der, men jeg har en som går langs bakakslingen utenom den som går skrått, men er festet på samme plass, bare den går over til andre siden liksom:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Denne? Den vet jeg desverre ikke hva heter :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 (Audi 100 / A6 1994) Nr. 28 :Stabilisatorstag 4A0511407B Nr. 20: Panhard stag 4A0505175 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 (Audi 100 / A6 1994) Nr. 28 :Stabilisatorstag 4A0511407B Nr. 20: Panhard stag 4A0505175 Den panhard stage, er ikke det den som går inni "bakakslingen" ?oppi den buen på undersiden ? eller ligger den på siden ? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 del 20, Panhard stag, går fra høyre side av bakakslingen til venstre side på karrosseri.. ;) Derfor blir bakstillingen skeiv når man senker bilen eller har mye vekt baki :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 del 20, Panhard stag, går fra høyre side av bakakslingen til venstre side på karrosseri.. ;)Derfor blir bakstillingen skeiv når man senker bilen eller har mye vekt baki :)[/QUO Fant ut att det var den som gikk skrått alikevel, hadde sett feil. Er det noen plass på nette en kan bestille det eller ? :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Finnes ikke noe sted på nettet som jeg vet om.. Men jeg vet at Møller kan få tak i ihvertfall.. :) Det var der jeg bestilte sist ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ok, huske du pris?:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ca 650,- for staget pluss foringer som kostet 236,- :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ok, det va ikke så gale :) men var innom knoksen nettopp , og der var det ett som var ganske fint og bent, med bittelitt overflate rust her og der, så fikk det for en 100lapp. bare pusse vekk ruste, og male med hammerlakk eller noe tenkte jeg :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ja, det var nok absolutt verdt pengene ;-) flaks at du ikke kjøpte nytt egentlig.. Var mange onde ord som måtte til for å plassere de nye foringene :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Haha, ja det tvile jeg ikke ett sekund på :) er ikke altid like enkle de der :P Jeg tenker jo litt sånn, att om den ryker fort eller hva det enn skulle være, så var det bare enn 100 lapp :) men siden a6en ikke er noe det kreler av på knoksen, så plukket jeg det av en audi 100. Satser på dette passer da :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ja, vil tro at det passer ja ;) A6 er jo stort sett bare en facelift :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg