Birre Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Leser jeg riktig i andre tråder at bilen må inn på et verksted for å skifte pærene i grøftelysene??? Jeg har Xenon kjørelys og ønsker derfor "kalde" lys i grøftelysene i stedenfor de gulaktige som sitter der originalt, slik at det matcher. Men når jeg leser i instruksjonsboken så oppfordres man til å sette bilen inn på verksted for å bytte disse, og ingen forklaring på hvordan man gjør det? Jeg trodde det skulle være så enkelt som å bare vippe ut hele innsatsen jeg... (Savne gode gamle Golfen sin...) Makan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Disse skifter du fort selv, ingen vits å sponse ditt lokale merkeverksted for dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Bare ta av den platen under bilen som er festet i frontfangeren ;) fullt mulig å gjøre sånt selv! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg