MercFreak Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 selges med kasse, noen hull etter skruer i kassa som bør tettes.. selges kr 2500 send pm Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 ... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 forsterker til den og?? :P Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hei! jeg er interesert...........men har du noen bilder/linker til elementa. Hvor stor forsterker tror du jeg trenger dersom jeg har 2stk. 6x9er også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by J-Unit forsterker til den og?? :P Nei, Desverre så er den solgt for en god stund siden Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Jarle_H Hei! jeg er interesert...........men har du noen bilder/linker til elementa. Hvor stor forsterker tror du jeg trenger dersom jeg har 2stk. 6x9er også ? jeg kan prøve og få tatt no bilder til deg.. aner ikke hva du trenger av forsterker.. det beste er kansje en til basskassa og en til 6x9era? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 solgt Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg