Modmach1 Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Dinglevims Mailadressen min er lars.krokeide@broadpark.no Hvordan er det med eu-godkjenning på bilen? (Regner ikke med at det er skilter på den til den prisen, men man vet aldri) Den har stått siden 1999. Så den er ikke eu kontrollert. bremsene henger litt kjenner man...men der er det nok bare å åpne opp og blåse rent med luft. Har som sagt delebil også.. kjøper skal få ta det han vil av bilen siden det allikavel ikke er papirer på den og den skal trykkes flat i løpet av våren.. Der er det jo en bra forstilling igjen blant annet med tanke på foringer (for de er meget bra, lav kilometerstand bil som er tatt inn for mange år siden som delebil fra tyskland) Skal sende bilder i løpet av dagen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder av bilen......den er nå også senket, juster,byttet bremseveske/rør og byttet endel foringer.... bilen ser nesten litt rosa ut på bildene,men den er ganske knall rød ! :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Men få se motorrommet da mann! :D Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 det er det dårlig bilde da.....tro meg, den er MYE blankere oppi der nå....(måtte jo vaske og pusse før treffet igår ) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Hvor er luftinntaket til filteret? Klok mann som kasserte BMW'n og helder kjøpte Mustang;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by ElCamino Hvor er luftinntaket til filteret? Klok mann som kasserte BMW'n og helder kjøpte Mustang;) Man lærer av feil vettu ;) Gratulerer med ny bil Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Har et par bilder fra bilen din fra en inne utstilling fra kongstenhallen for et par år siden :) Kan scanne de og sende de til deg hvis du har lyst på de... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Modmach1 Har et par bilder fra bilen din fra en inne utstilling fra kongstenhallen for et par år siden :) Kan scanne de og sende de til deg hvis du har lyst på de... ÅJA !!!!!!!!! hadde vært fint......takk takk....har allerede ganske mange bilder men vil ha MANGE til :-) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Meeeeeeget deilig bil Ottesen. Var faktisk og så på denne sammen med en kamerat for en god stund siden. Var like før den havna i Drøbak, men kameraten min ombestemte seg i siste sekund ettersom at han ville bygge selv, slik at han fikk sin helt egen bil... Håper å få se bilen din på streetmeeten på lørdag :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Dinglevims Meeeeeeget deilig bil Ottesen. Var faktisk og så på denne sammen med en kamerat for en god stund siden. Var like før den havna i Drøbak, men kameraten min ombestemte seg i siste sekund ettersom at han ville bygge selv, slik at han fikk sin helt egen bil... Håper å få se bilen din på streetmeeten på lørdag :) Bilen min har aldri vært i Drøbak,men som sagt så er det jo 2 82 modeller i norge....min her i Sarpsborg og en i drøbak.... Du ser nok ikke bilen min på noe Streetmeet på lørdagen,men derimot på søndagen arrangsjerer jeg jo streetmeet....:D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34516 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34151 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Ottesen Bilen min har aldri vært i Drøbak,men som sagt så er det jo 2 82 modeller i norge....min her i Sarpsborg og en i drøbak.... Du ser nok ikke bilen min på noe Streetmeet på lørdagen,men derimot på søndagen arrangsjerer jeg jo streetmeet....:D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34516 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34151 Mente ikke at din var i Drøbak, men det var like før den havna her. Var meeeeget nære på at en kamerat av meg kjøpte den. Er det en 82 GT i Drøbak? Har du noe info om denne? Får vel ta turen til Sarpsborg på søndag da. Må se Mustangen igjen... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Dinglevims Mente ikke at din var i Drøbak, men det var like før den havna her. Var meeeeget nære på at en kamerat av meg kjøpte den. Er det en 82 GT i Drøbak? Har du noe info om denne? Får vel ta turen til Sarpsborg på søndag da. Må se Mustangen igjen... Okay...det skal være en i området der et sted tror jeg.....mulig jeg har feil her nå men :D..... du får ta deg en tur til Sarpsborg ja....jeg tror\håper det kommer mange... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Ottesen Okay...det skal være en i området der et sted tror jeg.....mulig jeg har feil her nå men :D..... du får ta deg en tur til Sarpsborg ja....jeg tror\håper det kommer mange... Hmm... Dette må jeg finne ut av... Vet om 2 stk 83 GT-er, en 89 cab (disse 3 bilene tilhører kamerater av meg) også har jeg sett en 85/86 modell rulle rundt her. Jeg kommer på Søndag! EDIT: Kom på en til... En rød hatchback som holder til ved Nesset/Vinterbro. Vet ikke om det er en 82-modell, men det er ihvertfall tidlig 80-tall... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg