Gå til innhold

masse golf deler til salgs p.g.a innbrudd.

Ranger emnet

MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

hadde innbrudd i bilen i natt, da noen fattige tapere tok med seg hele annlegget, lcd skjerm og ødela golfen min utvendig. trenger derfor masse penger til å anskaffe meg en ny en og starte fra bunn av igjen.

Dette er følgende deler jeg har til golf: send en pm med et bud hvis intressert:

-komplett golf gti 1.8 gti 8v motor-girkasse og ledningsnett med sikringsboks. blokka på motoren har gått 0km. råder,stempler ++ all innmat i blokka er nytt. kjøpt ny av en som hadde den lagret.

-bensintank med bensinpumpe og bensinslanger til de som vil bygge om til gti.

-gti setene i fargene rød og sort med diggestøtter i-strøkne.

-sportsratt av typen raid med rattnav- lite ratt.

-dashbord av den digge typen- det som er litt mykt.

-gti-bakstilling med skiver- nye bremseklosser på den.

-skjermen foran til venstre er nesten helt ny- farge,mørkegrå

-frontseksjonen- kun rammen lyktene sitter i.

-gti 16v antenne

-cd-spiller jeg hadde hjemme. pioneer deh-p4500r nypris 2700kr ubetydelig brukt

- forgasser til 1,8liter med innsug

- alle ruter utenom førerdøra

- +++ spør hvis det er noe annet du trenger.

hvis noen veit om noen med nytt annlegg som virker litt mistenkelig så si fra!!!! basskasse med 2 stk 10" lanzer elementer, en blaupunkt 640w forsterker(blå), en pioneer forsterker 600w (gullbronsjeaktig), lcd skjerm innfelt i gti konsoll-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, det er desverre ikke den. er det noen fler som trenger deler til golf?? 90fangeren bak er fin. motoren satt jeg kanskje litt høyt, men sier 4500kr med ledningsnett og 16v girkassa. ny clutsh på den forreseten. det er også oljekjøler på den med radiator til. ny regreim og strammehjul også. kom med bud på det dere trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider