Javel Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Så tilfeldigvis en bil fra dem her en dag, og noterte meg adressa som sto på bilen. Så litt interessant ut. Bulkedoktoren.no Noen som har vært borti de, og er det noe sånt spesielt som ikke andre gjør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 ja jeg har god kjenskap til dette og mange gode resultater har jeg sett :) de retter ut bulker uten og lakkere . dvs at det er billigre enn og lakkere det som er skadet ( dette forutsetter at lakken ikker er helt ødelagt . ) har ikke noe kjenskap til han du refferer til men jeg har burkt han her masse ! : http://karosseridoktor.no/ altid strålende fornøyd når bilene er ferdig ! hilsen faglært billakkerer . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 En venn av meg gikk til han der fyren. Hadde en bulk i en dør akkurat på en "knekk". Han fikset bulken 100% perfekt! Men må regne med noen tusenlapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedjunkie Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Kjenner en som har en svær bulk i taket(dekker nesten hele midten av taket). Tror dere (som har kjennskap til han) at han hadde klart å rette ut det. Hadde vært midt i blinken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg