CountachV12 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Heisann! Hentet meg en Audi 100 i går, men da jeg satte bilen fra meg, så jeg at den lakk vann. Legger ved to bilder. Noen som aner hvor den lekker fra, og hva som må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Er det vått i dørken på bilen, altså under teppet? Har du AC? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Ikke vått i dørken, og ja jeg har AC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Er vel derfra vannet kommer da, fra AC altså ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe det er ikke værre nei, da er det vel bare å la være å bruke ACen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Varm fuktig luft vil kondensere når den blir nedkjølt i fordamperen. Vannet blir drenert ut av bilen, som på din :) Skal være slik og er helt normalt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Godt å høre, og takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg