kimandre92 Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Hei, lurte på om det er mulig å koble min iPhone 4 til høytalerene i bilen? Har ikke noe USB tilkobling så vidt jeg vet.. Er en pioneer spiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tror du må bytte spiller for å få et bra resultat. Men det finnes noen små fm-sendere som karnsje kan kobles til iPhone og så sender den musiken lokalt til bilradioen. Jeg vet det finnes noen koblinger til å koble Iphone til bilradioen karnsje Pioneer har sånt? Hør med di som selger Pioneer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing1 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Har en kompis som kjører sin Iphone via Fm sender ! Merker ikke forskjell.. men lønner seg å legge noen kroner i det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 hvilken pioneer spiller er det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Okei:) Kjøpte iCarPlay 1000 eller hva den het. Er ikke sikker, var en som sto i bilen når jeg fikk den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Denne kjøpte jeg http://store.apple.com/no/product/TX255ZM/A Håper den er dyr nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg